stalkers.

har inte bloggat sedan 9:e januari.
det borde vara en riktigt bra anledning,
till att folk glömt vem jag är,
hur bitter jag kan vara,
och att jag INTE LÄNGRE BLOGGAR.

men sedan januari har det varje dag,
varit minst FEM PERSONER och tittat till om jag lever och frodas.
FEM.

vilka fem personer är NI som bryr sig mer än de där andra?
vilka fem personer är NI som ger mig dåligt samvete för att jag slutat skriva?
VILKA ÄR NI FEM PERSONER SOM JAG UPPRIKTIGT SAGT BLIR LITE, LITE, LITE RÄDD FÖR?

borde jag vara rädd för er,
eller är det av välmening?
jag behöver ett svar och det snabbt.

(OBS! Inlägget är av ironisk natur och borde inte, under några omständigheter, tas på allvar.
Jag förstår att ni FEM personer inte kan sluta titta in. Jag är ju trots allt en snart 30-årig pappa, med alldeles för stor hjärna och sagolik figur. Dessutom är jag fruktansvärt rolig, med undantag för det här inlägget.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0