robots are hotter, Potter.

så.
äntligen var det klart.
har kämpat, suckat och sovit mig igenom alla Harry Potter-filmerna.
fattar inte the big yahoo över dessa.
sjukt långa, tråkiga och brittiskt dötrista.
dock med undantag för de två sista filmerna,
som rycker upp sig rejält och blir helt ok.
(missade nog den tredje sista, men det håller ni tyst om, OK?!)

har gjort detta för Fannys skull (givetvis),
även om jag tjatade att vi skulle se den sista.
ville ju få det överstökat.

så nu när jag föreslog att vi skulle se Real Steel,
för MIN skull, då sa hon:
"Dansande robotar? Aldrig i helvete!"
Fattar inte, ser ju skitkul ut:




nej, istället vågar hon kläcka ur sig:
"Kan du inte kolla när nästa säsong av Ponnyakuten börjar?"
och:
"Om vi snabbar oss hinner vi se dom första två säsongerna innan!"

oj, nu började jag blöda näsblod.
hejhej.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0