lille Billy.

tidigare idag gick jag in på Aftonbladet.
där hade dom lagt upp ett klipp på Zlatan.
absolut inget ovanligt med det.

i kommentarsfältet under klippet var nio av tio inlägg,
sjukt negativa gentemot både Zlatan och AB.
därför skrev jag ett litet inlägg jag med.



som ni ser fick jag nästintill enbart positiva reaktioner.
förutom av en dude.
Billy.

efter mitt sista som ni ser skrev Billy:
"kan du inte svenska eller"

då skrev jag:
"Var det en fråga eller en mening utan frågetecken, lille Billy?"

när jag uppdaterade sidan hade Billy tagit bort de inläggen.
BOSS.

NEJ, NU JÄVLAR.
AFTONBLADET GICK IN OCH ÄNDRADE I INLÄGGET.
VADIHELAFRITIOF?

NU SER DET UT SÅ HÄR:



AFTONBLADET, DU ÄR DÖD FÖR MIG.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0