du, ditt ägg.

har för första gången någonsin,
och jag lovar att det är sant,
kokt mitt eget ägg.

har alltid hatat ägg.
speciellt vitan, vars konsistens vi inte ens nämner.
vem fan gillar vitan EGENTLIGEN?!

gulan funkar dock,
fast endast med en rejäl klick kaviar.
och då menar jag givetvis ka-vi-jaar.
inte kaaa-vi-jarr.
och speciellt inte kavv-jarr.

ägget var helt ok.
gick emot allt vad jag står för,
och åt faktiskt hela, även vitan.
uschoblä.
grattis, Jimmy.

OCH grattis, VÄRLDEN!
vet ni varför?
jo, för att ni precis läst ett helt blogg-inlägg,
om hur jag ätit ett ägg.

årets första episka fail från din sida?


Kommentarer
Postat av: jessica

sv: alltid buzzstop!

2012-01-04 @ 18:38:33
URL: http://jessecupcake.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0