barnet är här.

lugnlugnlugn.
bara MITT barn alltså,
inte Fannys och mitt.

50 tum stor bebis står just nu i vardagsrummet,
och suktar efter bl.a. fotbolls-EM till sommarn.

but until then...
...VM-FINAL I TABLEFOOTBALL!


(ps. va liten tv:n ser ut. den är gigantiskt. betyder det att jag är muskulös?
ehm... ja, jag tror det. HALLELULELUJAH!)

förresten.
Fanny sa häromdan:
"När folk kommer hit och ser tv:n,
då kommer dom tro att du har jätteliten penis."
"Jaha", tänkte jag och skutta vidare i livet.

ni kan alltså vara lugna.
det är inget fel på min penis.
jag är mycket nöjd med både den,
och tv:n.

förresten,
är inte ordet "penis" fruktansvärt?
jag menar,
säg det flera gånger i rad.

PENIS
PENISPENISPENISPENISPENISPENIS
PENIS
PENISPENISPENIS
PENIS
PENISPENISPENIS
PENISPENISPENISPENISPENISPENISPENIS
PENIS
PENISPENISPENISPENISPENISPENISPENISPENIS
PENIS
PENISPENISPENISPENIS
PENIS
PENISPENISPENISPENISPENISPENIS.

se.
det var inge kul alls.
även fast det blev som en penis-dikt.

Kommentarer
Postat av: pappapeter

Din blogg är galet rolig! penis är ett av dom ord jag inte kan använda inte karott,hink eller räfsa heller.

2012-01-09 @ 22:29:57
URL: http://www.123minsida.se/odelhage

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0