om hat:

tomas ledin

tack för mig, hej.

nej.
okej, några rader till.

per gessle

tack för mig, hejhej.

nej, jag tänker skriva nåt av värde också.

idag är alla och ser AC/DC.
ALLA.
som i VERKLIGEN ALLA.
du känner minst 2 st som är där, eller hur?

hur kommer det sig?

de har gjort samma låt om och om igen, precis som "ovannämnda".
visst,
nu är inte mitt agg mot AC/DC ens i närheten lika utbrett som mot "ovannämnda",
men ändå.
vem betalar,
ja vad biljetterna nu kostade,
för att se samma låt spelas i 2½ timma?
inte jag.
och förhoppningsvis inte du.

de "ovannämnda" har tjänat MUFFA
(Miljoner Under Falskt ochännumer Falskt Artisteri).
ingen säger nånting.
alla bara dansar med.
och betalar dessutom för skiten.
varför?

missförstå mig rätt, eller vad man säger.
AC/DC är bra.
eller ah, bättre än de "ovannämnda".

nej, vet ni vad?
nu ska jag lyssna på lite riktigt musik

originalitet4life.


självdistans också.


Kommentarer
Postat av: pappa

Fick du inte tag i någon biljett eller :D

2009-06-22 @ 00:22:35
URL: http://odel.blogg.se/
Postat av: Fanny

haha!

hade du fått tag på biljett...hade du inte haft råd.

det är därför du är så bitter.

Jag ska sätta upp "AC/DC på Ullevi - JAG VAR DÄR!"-affischen på toan,

så du kan hata varje gång du bajsar <3

2009-06-22 @ 20:24:10
URL: http://troublewhore.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0