Recension: Halloween II

En axelryckning.
Och så var filmen över.

Fy.
Fan.
Vilken.
Skit.

Tyckte ändå 1:an var helt ok, näst intill bra till och med.
Men det här var den sämsta dynga som jag sett på länge.
Tyvärr, måste jag nog säga ändå.

Det som störde mig mest var att när väl Michael Myers slaktade någon, lät han.
HAN LÄT.

"grmph grmph ugga"

Ja, exakt sådär.
Varför?
Ville de visa honom mänsklig?
HAN ÄR INTE MÄNSKLIG.

Nu orkar jag fan inte slösa mer tid på skiten.

Filmen får:


En fet 1:a blev det, endast pga att jag tycker synd om de som har behövt jobba med filmen.


ganska schysst poster ändå. synd.

Kommentarer
Postat av: fanny

du är så himla negativ!

jag tyckte den var bra.

tänk inte på helheten...tänk på skräcken ur ett barns synvinkel.

du måste sluta kolla ur din egen synvinkel, kolla ur min!

2010-01-19 @ 10:11:13
URL: http://tr

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0