Helt lost.

Femte säsongen av Lost har börjat.
Har betat av de tre första avsnitten och...
Jag är tamejfan, om möjligt, ännu mer borta än vad jag varit de två senaste säsongerna.

Det HAR blivit sämre.
Det var det redan i säsong 3.
Men jag kan fan inte sluta kolla.
Även om jag lider och får svår panikångest över att jag inte fattar något.

Så måste jag kolla.
Och lägger de inte ner skiten snart kommer jag behöva tvångströja och medicineras.
Men hey, that's life.
Gotta roll with the punches.

Åh, längtar till avsnitt fyra!

Shoot me, and do it now.




Kommentarer
Postat av: Laura

Haha. Känner väl typ som du. De första säsongerna var bäst, nu är det bara konstigt men man kan ju inte sluta kolla! Och så är det "bara" två säsonger kvar.

2009-01-30 @ 11:28:35
URL: http://laurasnya.blogg.se/
Postat av: Jimmy

Ja, det både balla ur och blev lite tråkigare när The Others kom in i bilden. Men som sagt, det går inte sluta kolla :)

2009-01-30 @ 13:10:20
URL: http://peepshower.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0